Štítek: vyhodnocování

Proč se liší konverze v Google Ads, Skliku a Google Analytics?

Podíváte se do Skliku a vidíte tam jiný počet prokliků než hlásí Google Analytics návštěv? A konverze také jinak? To je…

Přečíst

Dimenze

Dimenze vám dávají informace ke kampani nebo sestavě, ve které se nacházíte. Některé dimenze jsou podobné segmentům, ale pohled na…

Přečíst

Segmenty

Segmenty v AdWords Segmenty dělí data v tabulce přehledů AdWords do různých kategorií podle typu. Dávají vám tak konkrétnější a členitější pohled…

Přečíst

Reporty v Google AdWords

V AdWords žádná stránka pro report jako v Skliku není, ale report odtamtud samozřejmě získat lze také úplně snadno. Stačí, když si…

Přečíst

Reporty v Skliku

Potřebujete-li vytáhnout data z Skliku ven ať už třeba pro další analýzu v Excelu nebo jen pro poslání dál, slouží k tomu položka…

Přečíst

Sloupce v přehledu výkonu

Základní přehled o výkonu kampaní, sestav, klíčových slov a reklam získáte z tabulky v účtu. Sada sloupců se vždy mírně liší právě…

Přečíst

Ukazatele nízké relevance

Čekání na konverze než zjistíte, že reklama není zrovna tak relevantní, jak byste si přáli a tedy ani nebude přinášet…

Přečíst

Kdy začít kampaně vyhodnocovat

Čím víc dat, tím lépe. Samozřejmě nemá smysl prodělat kalhoty, když tušíte, že to asi nikam nepovede. Na druhou stranu…

Přečíst

Nově spuštěné kampaně

Spustili jste nové kampaně. Zatím jsou všechna čísla na nule. Kdy je na čase se do účtu vrátit a zkontrolovat,…

Přečíst

Výkon v prvním měsíci

Ještě než se pustíme do vyhodnocování jako takového, měli byste vědět jednu důležitou věc. První měsíc bývá tím nejhorším měsícem…

Přečíst