Štítek: vyhodnocování
Proč se liší konverze v Google Ads, Skliku a Google Analytics?
Podíváte se do Skliku a vidíte tam jiný počet prokliků než hlásí Google Analytics návštěv? A konverze také jinak? To je…
Dimenze
Dimenze vám dávají informace ke kampani nebo sestavě, ve které se nacházíte. Některé dimenze jsou podobné segmentům, ale pohled na…
Segmenty
Segmenty v AdWords Segmenty dělí data v tabulce přehledů AdWords do různých kategorií podle typu. Dávají vám tak konkrétnější a členitější pohled…
Reporty v Google AdWords
V AdWords žádná stránka pro report jako v Skliku není, ale report odtamtud samozřejmě získat lze také úplně snadno. Stačí, když si…
Reporty v Skliku
Potřebujete-li vytáhnout data z Skliku ven ať už třeba pro další analýzu v Excelu nebo jen pro poslání dál, slouží k tomu položka…
Sloupce v přehledu výkonu
Základní přehled o výkonu kampaní, sestav, klíčových slov a reklam získáte z tabulky v účtu. Sada sloupců se vždy mírně liší právě…
Ukazatele nízké relevance
Čekání na konverze než zjistíte, že reklama není zrovna tak relevantní, jak byste si přáli a tedy ani nebude přinášet…
Kdy začít kampaně vyhodnocovat
Čím víc dat, tím lépe. Samozřejmě nemá smysl prodělat kalhoty, když tušíte, že to asi nikam nepovede. Na druhou stranu…
Nově spuštěné kampaně
Spustili jste nové kampaně. Zatím jsou všechna čísla na nule. Kdy je na čase se do účtu vrátit a zkontrolovat,…
Výkon v prvním měsíci
Ještě než se pustíme do vyhodnocování jako takového, měli byste vědět jednu důležitou věc. První měsíc bývá tím nejhorším měsícem…