Štítek: shody
Vylučující slova
Vylučující shoda funguje opačným způsobem než přesná, volná a frázová. Definuje slova, v jejichž souvislosti reklamu zobrazovat nechcete. Pomáhá tak řešit…
Volná shoda
Reklama se zobrazí kdykoliv, když se shodují slova obsažená v dotazu a slova klíčové fráze. Nezáleží na pořadí. Volná shoda je…
Frázová shoda
Při použití frázové shody už stačí, aby fráze byla v dotazu uživatele obsažena (při zachování pořadí slov). Je ale povoleno její…
Přesná shoda
Přesná shoda je nejjednodušším případem. Pokud se dotaz shoduje s klíčovým slovem v kampani tak, jak je, reklama se zobrazí. Pro označení…
Shody klíčových slov
Reklama inzerenta se může zobrazit, pokud kampaň obsahuje klíčové slovo, jež odpovídá dotazu uživatele. Míru, jakou se dotaz uživatele a…