Štítek: shody

Vylučující slova

Vylučující shoda funguje opačným způsobem než přesná, volná a frázová. Definuje slova, v jejichž souvislosti reklamu zobrazovat nechcete. Pomáhá tak řešit…

Přečíst

Volná shoda

Reklama se zobrazí kdykoliv, když se shodují slova obsažená v dotazu a slova klíčové fráze. Nezáleží na pořadí. Volná shoda je…

Přečíst

Frázová shoda

Při použití frázové shody už stačí, aby fráze byla v dotazu uživatele obsažena (při zachování pořadí slov). Je ale povoleno její…

Přečíst

Přesná shoda

Přesná shoda je nejjednodušším případem. Pokud se dotaz shoduje s klíčovým slovem v kampani tak, jak je, reklama se zobrazí. Pro označení…

Přečíst

Shody klíčových slov

Reklama inzerenta se může zobrazit, pokud kampaň obsahuje klíčové slovo, jež odpovídá dotazu uživatele. Míru, jakou se dotaz uživatele a…

Přečíst