Co je to remarketing

  • Kapitola: Remarketing
  • 94/106
  • Poslední aktualizace: 3.2.2019
Co je to remarketing
5 (100%) 4 hlasování

Doteď jsme řešili, jak na web dostat návštěvníky. Nyní přichází na řadu remarketing, který je marketingovým nástrojem pro práci s návštěvníky, kteří už na web přišli. Přes 90 % návštěvníků webu totiž obvykle neudělá to, co bychom si přáli. Ale když už jednou přišli na web a projevili zájem o nabídku, pak přece má smysl s nimi dále pracovat, protože je tu pořád šance je přesvědčit. A právě k tomu slouží remarketing. Oslovuje reklamou lidi, kteří již web navštívili.

Hlavní cíle remarketingu jsou dva:

  • krátkodobě — přesvědčit návštěvníka ke splnění cíle (dovést ho k objednávce),
  • dlouhodobě — retence, udržet zákazníka, dále u něj budovat povědomí o značce (a později ho přivést k dalším a dalším objednávkám).
  • Jak v praxi vypadá remarketing

    Pravděpodobně to sami znáte. Přijdete na nějaký web, prohlížíte si nabídku. Pak to zavřete a jdete spát. A najednou, další dny pořád všude na internetu vidíte nabídku toho webu. Nebo se vám najednou všude ukazuje produkt, který jste prohlíželi? Hledali jste ubytování na víkend a najednou se vám stále dokola zobrazují reklamy s fotkou toho pokoje, který už znáte? Tak to je remarketing. Někdy to může vypadat až děsivě, jakoby vá někdo sledoval. A vlastně to přesně tak je.

Něco se vám nezdá?