Založení účtu Microsoft Advertising (Bing Ads)

Účet založíte na ads.microsoft.com, kliknutím na „sign up“. V prvním kroku systém bude hned chtít vytvořit kampaň nebo importovat z Google Ads. To ale hned na start dělat nemusíte, stačí vložit URL webu a v kroku, kdy systém bude chtít vytvářet kampaň dole vedle uložení kliknete na odkaz „skip campaign creation“. To vás pošle rovnou do nastavení plateb.

  • Prepaid nebo postpaid – Microsoft Ads má obě možnosti, při postpaid budete muset rovnou zadat platební kartu. Později lze kdykoliv změnit na jiný typ platby.
  • Měna – česká koruna dostupná není, takže pravděpodobně vyberete EUR.

Jak zpřístupnit účet pro agenturu

Agentura nebo jiný dodavatel PPC reklamy by měl mít svůj správcovský účet, přes který si účet inzerenta zpřístupní, aniž by musel znát jeho login a heslo. Podobně, jako to funguje v Google Ads a Skliku. Potřebuje k tomu ID účtu, což je osmimístný řetězec písmen a číslic začínající na F (inzerentský účet) nebo desetimístný řetězec začínající na H (správcovský účet pro více účtů).

V účtu správce je pak potřeba jít do Account summary a odtud tlačítkem Link to accounts. V dalším kromu budete ještě vybírat, jestli propoujete manažerský (H) nebo inzerentský (F) účet. Po odeslání žádosti o propojení musí ještě inzerent na druhé straně potvrdit.