Propojení účtů Google Analytics a AdWords

  • Kapitola: PPC účty
  • Poslední aktualizace: 26.1.2015
  • 26/92

Propojení AdWords a Analytics vám pomůže sdílet mezi oběma účty informace o výkonu kampaní a kvalitě návštěvnosti a využívat některé další funkce. Rozhodně hned od začátku mějte účty propojené:

Propojení AdWords s Google Analytics

  • V menu Nástroje klikněte na odkaz Google Analytics, dostanete se rovnou do účtu Google Analytics.
  • Pokud máte více účtů, vyberte ten, který chcete propojit.
  • V menu Analytics klikněte na Správce.
  • V části Služba a Propojení produktů klikněte na Propojení účtu AdWords – pokud tento odkaz nevidíte, nemáte dostatečná oprávnění, vlastník webu vám bude muset změnit úroveň práv nebo propojení provést sám.
  • Nyní se zobrazí účty, které je možné propojit. Pokud jich vidíte více, podle čísla a názvu vyberte ten správný. V konfiguraci zaškrtněte všechny profily, pro které chcete data sdílet.

Používáte-li pro AdWords a Analytics různé loginy (e-maily), může se stát, že se účty vzájemně „nevidí“ a nenabídne se jejich propojení. Je třeba, abyste e-mailu, pod kterým máte účet v AdWords, přidali práva správce v Analytics.

Něco se vám nezdá?