AdWords, nebo Sklik?

  • Kapitola: Základy
  • Poslední aktualizace: 29.9.2017
  • 9/92

Rozhodujete se, jestli inzerovat v AdWords, nebo Skliku? Nedělejte to! Inzerujte v obou. Podíl obou vyhledávačů na trhu je v různých oborech různý a neustále se vyvíjí. Google pomalu ukrajuje uživatele Seznamu. Oba vyhledávače mají ale dostatečně významný podíl na to, aby byla chyba některý vynechat.

Budete jen těžit, protože když spustíte reklamu v AdWords i Skliku:

  • maximalizujete potenciál návštěvnosti z vyhledávačů, nevynecháte žádnou skupinu potenciálních zákazníků, kteří hledají váš produkt,
  • snadno změříte, jestli je reklama rentabilnější v AdWords nebo Skliku (resp. které vaše produkty se lépe prodávají v jednom nebo druhém) a podle toho upravíte rozpočty a nabídnuté ceny,
  • AdWords i Sklik jsou prakticky stejné, co se týká požadavků na reklamu, z jednoho do druhého lze vaši inzerci kompletně importovat během minuty.

Štítky:

Něco se vám nezdá?