Štítek: účty
Struktura PPC účtu
Klíčová slova a reklamní texty jsou v účtech AdWords a Skliku strukturované do kampaní a reklamních sestav. Toto rozdělení zejména zpřehledňuje…
Seznámení s rozhraním účtů AdWords a Sklik
V účtech AdWords i Skliku najdete tři hlavní části: Menu – kde najdete zejména důležité Nástroje – Nástroj pro návrh klíčových slov…
Založení účtu Sklik
Pro Sklik budete potřebovat mít účet na Seznamu. Neznamená to, že potřebujete e-mail na @seznam.cz. Můžete použít jakýkoliv váš e-mail,…
Založení účtu Google Ads
Jakmile máte účet Google, přihlásíte se na adwords.google.com a dostanete se na stránku . Většinou nebude třeba nic měnit, ale…
Příprava PPC účtů
Abyste mohli inzerovat v Google Ads nebo Skliku, potřebujete tam mít založený účet. Loginem účtu je e-mail a k jednomu e-mailu se…
Checklist – mám připravené účty?
Než se vůbec pustíte do přípravy a spouštění kampaní, měli byste mít v účtu nastaveno vše potřebné: