Štítek: reklamní text
Jak napsat reklamní text
Text reklamy by měl být relevantní k dotazu uživatele, ke klíčovému slovu, na které se zobrazuje, i k cílové stránce,…
Vytvoření první reklamy
Trochu teď pominu doporučené postupy a detailní možnosti nastavení. Ty si projdete v dalších kapitolách. Pojďte se ale podívat jen na…
Rozšíření o popisky
Rozšíření o popisky (callout extension) přidává k reklamnímu textu (pouze v AdWords) řádek dalších doplňujících informací. Je trochu podobné sitelinkům, s tím rozdílem,…
Sitelinky – rozšíření o odkazy na podstránky
Standardní reklamu lze rozšířit o další odkazy. Většinou se takto přidávají odkazy na konkrétnější podstránky webu, které uživatele dovedou blíže…
Dynamické vkládání klíčového slova
Výskyt klíčového slova v reklamním textu pomůže zvýšit relevanci textu z pohledu uživatele. Proto je důležité psát texty na míru jednotlivým slovům.…
Publikační pravidla
Pravidla textu nedovolují vykřičník v titulku. Pro celý text potom platí tato základní pravidla: vykřičník smí být použit pouze jednou,…
Reklamní text
Reklamní text je hlavním marketingovým sdělením. Rozhoduje o tom, jestli potenciálního zákazníka přesvědčíte, že máte odpověď na jeho otázku, nebo…