Rozšíření reklamního textu
Titulek, popisek, viditelná adresa. To je standardní a povinný formát reklamního textu. Můžete jej ale obohatit ještě o další informace, tzv. rozšíření reklamy:
- o lokalitu,
- o volání,
- o popisek,
- o podstránky,
- o recenzi,
- o aplikaci.
Mimo tato rozšíření existují v AdWords ještě automatická rozšíření, tedy taková, která přidá systém sám:
- spotřebitelská hodnocení,
- dřívější návštěvy,
- rozšíření o sociální sítě,
- dynamické odkazy na podstránky,
- hodnocení prodejce.
K čemu jsou taková rozšíření dobrá?
- přidávají další informace k zpřesnění inzerátu a podpoře nákupního rozhodnutí,
- zvětšují prostor, který reklama zabírá, a zvyšují tak šanci na to, že uživatel na reklamu klikne,
- tím zvyšují míru prokliku, skóre kvality a celkový výkon reklamy.
Některá rozšíření lze přidávat na úrovni účtu, všechna na úrovni kampaně a sestavy. Všechno lze tedy nastavit velmi rychle „hromadně“ pro více reklam naráz, ale pokud chcete rozšíření mít více na míru konkrétní sestavě, je to také možné.
Většina rozšíření se zobrazuje jen v top pozicích a pro jejich zobrazení je třeba dosáhnout určité úrovně hodnocení reklamy. Samotným nastavením tedy nemáte ještě jistotu, že se rozšíření zobrazí, musíte usilovat i o kvalitu reklamy.
V AdWords najdete všechna dostupná rozšíření na speciální záložce Rozšíření reklamy, v Skliku se vytváří buď v nastavení kampaně, nebo přímo v kampani či sestavě.