Rozšíření reklamního textu

Titulek, popisek, viditelná adresa. To je standardní a povinný formát reklamního textu. Můžete jej ale obohatit ještě o další informace, tzv. rozšíření reklamy:

  • o lokalitu,
  • o volání,
  • o popisek,
  • o podstránky,
  • o recenzi,
  • o aplikaci.

Mimo tato rozšíření existují v AdWords ještě automatická rozšíření, tedy taková, která přidá systém sám:

  • spotřebitelská hodnocení,
  • dřívější návštěvy,
  • rozšíření o sociální sítě,
  • dynamické odkazy na podstránky,
  • hodnocení prodejce.

K čemu jsou taková rozšíření dobrá?

  • přidávají další informace k zpřesnění inzerátu a podpoře nákupního rozhodnutí,
  • zvětšují prostor, který reklama zabírá, a zvyšují tak šanci na to, že uživatel na reklamu klikne,
  • tím zvyšují míru prokliku, skóre kvality a celkový výkon reklamy.

Některá rozšíření lze přidávat na úrovni účtu, všechna na úrovni kampaně a sestavy. Všechno lze tedy nastavit velmi rychle „hromadně“ pro více reklam naráz, ale pokud chcete rozšíření mít více na míru konkrétní sestavě, je to také možné.

Většina rozšíření se zobrazuje jen v top pozicích a pro jejich zobrazení je třeba dosáhnout určité úrovně hodnocení reklamy. Samotným nastavením tedy nemáte ještě jistotu, že se rozšíření zobrazí, musíte usilovat i o kvalitu reklamy.

Záložky - Rozšíření reklamy

V AdWords najdete všechna dostupná rozšíření na speciální záložce Rozšíření reklamy, v Skliku se vytváří buď v nastavení kampaně, nebo přímo v kampani či sestavě.

Něco se vám nezdá?