Rozšíření o popisky
Rozšíření o popisky (callout extension) přidává k reklamnímu textu (pouze v AdWords) řádek dalších doplňujících informací. Je trochu podobné sitelinkům, s tím rozdílem, že text není odkazem. Proto se využívá zejména pro prodejní argumenty a konkurenční výhody.
Co rozšíření obnáší?
- až 4 popisky,
- každý maximálně 25 znaků,
- na úrovni účtu, kampaně i reklamní sestavy.
Tím, že rozšíření lze nastavit i na úrovni účtu, je jeho základní nastavení pro všechny reklamy extrémně jednoduché a rychlé. Byla by škoda to nevyužít.
Pro SmallCars volím 4 popisky na úrovni účtu, které odpovídají silným prodejním argumentům a platí pro celý eshop:
- Všechny modely skladem
- Více než 18 000 modelů
- Limitované edice 1. v ČR
- Zmenšeniny v 16 měřítkách
Později si mohu vyhrát ještě s konkrétnějšími popisky pro vybrané značky nebo měřítka. Pro vybrané modely je například k nákupu vstupenka do Království železnic zdarma. To vše by šlo využít pro ještě specifičtější popisky na úrovni kampaní nebo sestav.