Rozšíření o popisky

Rozšíření o popisky (callout extension) přidává k reklamnímu textu (pouze v AdWords) řádek dalších doplňujících informací. Je trochu podobné sitelinkům, s tím rozdílem, že text není odkazem. Proto se využívá zejména pro prodejní argumenty a konkurenční výhody.

Rozšíření o popisky - ukázka SmallCars

Rozšíření o popisky - nastavení

Co rozšíření obnáší?

  • 4 popisky,
  • každý maximálně 25 znaků,
  • na úrovni účtu, kampaně i reklamní sestavy.

Tím, že rozšíření lze nastavit i na úrovni účtu, je jeho základní nastavení pro všechny reklamy extrémně jednoduché a rychlé. Byla by škoda to nevyužít.

Pro SmallCars volím 4 popisky na úrovni účtu, které odpovídají silným prodejním argumentům a platí pro celý eshop:

  • Všechny modely skladem
  • Více než 18 000 modelů
  • Limitované edice 1. v ČR
  • Zmenšeniny v 16 měřítkách

Později si mohu vyhrát ještě s konkrétnějšími popisky pro vybrané značky nebo měřítka. Pro vybrané modely je například k nákupu vstupenka do Království železnic zdarma. To vše by šlo využít pro ještě specifičtější popisky na úrovni kampaní nebo sestav.

Něco se vám nezdá?