1 rada začínajícímu PPCčkaři — Klikařův otazník #1

Klikařův otazník: 1 rada začínajícímu PPCčkaři

Kdybyste mohli dát sami sobě jednu radu, když jste startovali jako PPCčkař, jaká rada by to byla?
  • Těžká volba… ale asi bych dal radu od Honzy Tichého — jdi do agentury. Tam se toho naučíš hodně a nebudeš dělat takové velké blbosti, co občas vidím při auditech.
  • Nikdy si nemysli, že už víš vše stále je toho víc co neumíš tak se uč a neustále se vzdělávej.
  • Nekoukej jen na konverze/leady. Data se dají interpretovat různým způsobem.
  • Já bych asi vybrala neuč se jen PPC systémy a online marketing, zajímej se víc o tradiční marketing.
  • Výkon PPC je jen trošku o PPC hračkách a bidech a mnohem víc o tom komu, co, jak a na jaké stránce nabídnu po prokliku.
  • Některé klienty je lepší nemít.
  • Testuj všechno, proklikávej si vlastní reklamy a dělej si mysteryshopping. Přemýšlej u toho, co si asi teď myslí zákazník a snaž se hledat přesah i do jiných kanálů. Snaž se vědět, co se děje i jinde — v organicu, mailingu, CRM kampaně… A co se děje po konverzi.
    Mysli na na první pohled okrajovější scénáře a potenciálně problémové případy. Za poslední měsíce jsem viděla třeba:
    Nevysype se opuštěný košík dřív, než tam přivedeš zákazníka zpátky?
    Nemučím zákazníka remarketingem do zblbnutí produktem, který máme jenom v poslední obskurdní velikosti?
    Vedl jsem velkou návštěvnost na produkt, který byl u zákazníků totální propadák, mohl bych domluvit omluvnou mailingovou kampaň?
  • Najdi si kvalitní zdroje pro další vzdělávání, neopisuj — snaž se pochopit podstatu věci.
  • Hlídej si záda pomocí skriptů a pravidel, ať nemusíš řešit zbytečné komplikace a máš klidnější spaní.
  • Pracuj s rozpočty a do detailu řeš výkon kampaní/účtů — jako kdyby to byl tvůj vlastní business a tvé peníze.
  • Zaměř se na sebevzdělávání i mimo PPC. Více vycházej ze statistik a tvrdých dat než z pocitů.
    Domluv si cíle a těch se drž.

Kompletní diskusní vlákno na Facebooku.

Klikařův otazník je pravidelná diskusní relace ve facebookové skupině Klikaři PPC reklamy. Otázku vykopává Zaklik.cz, odpovídají členové skupiny. Některé odpovědi nebo vlákna jsou pro srozumitelnost a zkrácení upravené, myšlenka zůstává zachována.

Věnujte 15 minut měsíčně novinkám v PPC

Staňte se jedním z 1500+ PPC klikařů a dostávejte e-mail s tipy a novinkami:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *