Jak dělat práci PPCčkaře dobře a být úspěšný
E-book je vhodný pro každého, kdo chce dobře dělat práci PPCčkaře, mít spokojené klienty a úspěšně zvládnout kariéru i na volné noze.
Být freelancerem je čím dál oblíbenější způsob, jak pracovat. A já moc dobře chápu proč. Pokud chcete být se svojí prací spokojeni, je ale potřeba být nejen dobrým PPCčkařem, ale i dobrým konzultantem, accountem a partnerem svým klientům. Sama jsem si tím prošla, nejednou narazila a vím, že ne každý den freelancera je sluníčkový. Můj e-book vychází z vlastní praxe a zkušeností 10 let práce PPC specialisty na volné noze.
Není to zkratka, ale pomůže vám nezdržet se na křižovatkách a nespadnout po cestě do pastí. Ukáže vám kudy jít přímo vpřed.
Jmenuji se Petra Větrovská, možná mě znáte jako “Větrovku”. PPC reklamu jsem začala dělat před 16 lety a vedla jsem tým PPC specialistů v Dobrém webu a později v H1.cz. Agenturní svět jsem opustila před 10 lety a od té doby jsem na volné noze, živí mě primárně správa PPC kampaní pro e-commerce klienty, občasně školení a PPC audity.
Kromě klasické PPCčkařiny mám za sebou desítky školení PPC specialistů, přednášení na Vysoké škole ekonomické, přednášky a workshopy na konferencích a vzdělávacích akcích (Digisemestr, APEK, Marketing Festival, Google Performance & Branding Summit, WebTop100). 4 roky jsem školila PPCčkaře z agentur jako Google Partners Certified Trainer. Pro PPC komunitu a nováčky v oboru jsem vytvořila on-line průvodce PPC reklamou Zaklik.cz, dříve jsem psala články na svůj blog Větrovka.cz.
Práci na volné noze miluju nejen proto, že mi dává svobodu žít život více podle svých představ a pracovat pro klienty na dálku z různých koutů světa a každé ráno se rozhodnout, jestli můj pracovní stůl bude v kavárně, v coworkingu nebo doma. Dává mi i možnost dělat takovou práci, jakou dělat chci, pro klienty, pro které chci pracovat, které jsem si sama vybrala. Pro své klienty jsem pracovala už například z během několikaměsíčních pobytů v Jihovýchodní Asii, Španělsku, Balkánu nebo Mexika. Zima v Česku mi zkrátka ubírá na produktivitě.