Štítek: klíčová slova

Návrh klíčových slov v Skliku

V menu , položka . Funguje podobně jako nástroj AdWords, v řádku klíčových slov ukazuje: počet hledání za měsíc (průměr posledních 12…

Přečíst

Plánovač klíčových slov v AdWords

Plánovač klíčových slov (AdWords Keyword Planner) najdete v menu nebo přímo na odkazu adwords.google.com/KeywordPlanner. V nástroji máte 4 hlavní možnosti, co dělat.…

Přečíst

Nástroje pro návrh klíčových slov

Nástroje pro návrh klíčových slov jsou důležitým pomocníkem, poradí vám, které fráze lidé vyhledávají. Svůj vlastní nástroj má Sklik i…

Přečíst

Výběr klíčových slov

Různá klíčová slova fungují různě. Mají různě velkou konkurenci, tedy následně i cenu za klik. Jsou různě relevantní a charakteristická…

Přečíst

Nákupní cyklus

Vyhledávač je hlavním pomocníkem ve chvíli, kdy se zákazník rozhoduje o nákupu nějakého zboží. Od původního potenciálního zájmu se dostává…

Přečíst

Relevance klíčových slov

Cílem reklamy ve vyhledávačích je nabídnout uživateli přesně to, co hledá, ve chvíli, kdy to hledá. Reagovat na jeho poptávku.…

Přečíst

Základy

Přečíst