Štítek: klíčová slova
Struktura kampaní
Struktura kampaně sama o sobě přímo neovlivňuje její výkon. Rozhoduje ale o tom, jak se vám s kampaní bude pracovat,…
Rozdělování klíčových slov do sestav
Technicky vzato lze všechna klíčová slova dát do jedné reklamní sestavy, napsat jeden (společný) reklamní text a je hotovo. Jenže…
Vylučující slova
Vylučující shoda funguje opačným způsobem než přesná, volná a frázová. Definuje slova, v jejichž souvislosti reklamu zobrazovat nechcete. Pomáhá tak řešit…
Volná shoda
Reklama se zobrazí kdykoliv, když se shodují slova obsažená v dotazu a slova klíčové fráze. Nezáleží na pořadí. Volná shoda je…
Frázová shoda
Při použití frázové shody už stačí, aby fráze byla v dotazu uživatele obsažena (při zachování pořadí slov). Je ale povoleno její…
Přesná shoda
Přesná shoda je nejjednodušším případem. Pokud se dotaz shoduje s klíčovým slovem v kampani tak, jak je, reklama se zobrazí. Pro označení…
Shody klíčových slov
Reklama inzerenta se může zobrazit, pokud kampaň obsahuje klíčové slovo, jež odpovídá dotazu uživatele. Míru, jakou se dotaz uživatele a…
Kombinace a varianty klíčových slov
Jednotlivé typy klíčových slov můžete libovolně kombinovat. Samozřejmě do té míry, kdy to dává smysl a bude to ještě někdo…
Typy klíčových slov
Produktová klíčová slova najdete nejsnáze právě na webu: obecná pojmenování produktu nebo služby (modely aut, modely autíček), značky (modely aut…
Návrh klíčových slov v Skliku
V menu , položka . Funguje podobně jako nástroj Google Ads, v řádku klíčových slov ukazuje: počet hledání za měsíc (průměr posledních…