Štítek: klíčová slova

Struktura kampaní

Struktura kampaně sama o sobě přímo neovlivňuje její výkon. Rozhoduje ale o tom, jak se vám s kampaní bude pracovat,…

Přečíst

Rozdělování klíčových slov do sestav

Technicky vzato lze všechna klíčová slova dát do jedné reklamní sestavy, napsat jeden (společný) reklamní text a je hotovo. Jenže…

Přečíst

Vylučující slova

Vylučující shoda funguje opačným způsobem než přesná, volná a frázová. Definuje slova, v jejichž souvislosti reklamu zobrazovat nechcete. Pomáhá tak řešit…

Přečíst

Volná shoda

Reklama se zobrazí kdykoliv, když se shodují slova obsažená v dotazu a slova klíčové fráze. Nezáleží na pořadí. Volná shoda je…

Přečíst

Frázová shoda

Při použití frázové shody už stačí, aby fráze byla v dotazu uživatele obsažena (při zachování pořadí slov). Je ale povoleno její…

Přečíst

Přesná shoda

Přesná shoda je nejjednodušším případem. Pokud se dotaz shoduje s klíčovým slovem v kampani tak, jak je, reklama se zobrazí. Pro označení…

Přečíst

Shody klíčových slov

Reklama inzerenta se může zobrazit, pokud kampaň obsahuje klíčové slovo, jež odpovídá dotazu uživatele. Míru, jakou se dotaz uživatele a…

Přečíst

Kombinace a varianty klíčových slov

Jednotlivé typy klíčových slov můžete libovolně kombinovat. Samozřejmě do té míry, kdy to dává smysl a bude to ještě někdo…

Přečíst

Typy klíčových slov

Produktová klíčová slova najdete nejsnáze právě na webu: obecná pojmenování produktu nebo služby (modely aut, modely autíček), značky (modely aut…

Přečíst

Návrh klíčových slov v Skliku

V menu , položka . Funguje podobně jako nástroj Google Ads, v řádku klíčových slov ukazuje: počet hledání za měsíc (průměr posledních…

Přečíst