Podpora Skliku

V Skliku případné potíže a dotazy inzerentů řeší tým administrátorů. Ten má zároveň na starost schvalování nebo zamítání reklam. Můžete se na ně obrátit v případě, že vám byla neprávem zamítnuta reklama, s technickými dotazy nebo pokud chcete oznámit nalezenou chybu systému. Tým naopak neřeší fakturaci a finance (zde se obracejte na účetní oddělení Seznamu). Kontaktovat jej můžete na e-mailu:

Pokud řešíte cokoliv v souvislosti s vaší účastí v partnerské síti Skliku, pak je to úplně jinde:

Pomoc s nastavením a správou kampaně v Skliku

Sklik také poskytuje placené služby nastavení a správy kampaní – samozřejmě výhradně v Skliku.

Online zdroje Skliku

Vždy, než se rozhodnete kontaktovat přímo tým PPC systému, zvažte, jestli řešení již není popsané v jiných zdrojích. V Skliku jsou k dispozici následující informační zdroje:

Něco se vám nezdá?