Remarketingový kód

  • Kapitola: PPC účty
  • Poslední aktualizace: 29.12.2014
  • 25/92

Remarketing je způsob cílení, kdy ve vyhledávání nebo obsahové síti oslovujete uživatele, kteří již váš web navštívili. Na základě toho, co o nich víte, jim zobrazujete relevantnější reklamu a snažíte se je přesvědčit, aby splnili váš obchodní cíl.

Nejspíš teď remarketingové kampaně ještě chvíli nasazovat nebudete. V budoucnu je ale pravděpodobně budete chtít využít a budete potřebovat mít označené návštěvníky vašeho webu, abyste jim mohli reklamu zobrazovat. Proto je dobré nasadit kódy rovnou a začít sbírat publika. Když už jednou posíláte konverzní kódy webmasterovi, tak jen přibalíte remarketingové a máte to z krku.

Remarketingový kód AdWords

  • V levém postranním sloupci dole klikněte v menu na odkaz Sdílená knihovna a poté vyberte Publikum.
  • Pokud máte eshop, zaškrtněte Používat dynamické reklamy, vyberte typ obchodu a klikněte na Nastavit remarketing. Jinak rovnou klikněte na Nastavit remarketing.
  • Kód pošlete webmasterovi k nasazení na úplně všechny stránky webu.
  • Automaticky se vám vytvoří 4 nová publika, která ale nezačnou načítat uživatele dřív, než nasadíte kód na web.

Remarketingový kód Skliku

V Skliku je to opět ještě jednodušší:

Vytvoření remarketingového kódu v Skliku

  • V menu Nástroje vyberte Retargeting.
  • Klikněte na odkaz Zobrazit retargetingový kód.
  • To je vše, kód pošlete webmasterovi k nasazení na všechny stránky webu. Sklik žádné další možnosti nastavení nemá.

Něco se vám nezdá?