Typy klíčových slov

Produktová klíčová slova najdete nejsnáze právě na webu:

  • obecná pojmenování produktu nebo služby (modely aut, modely autíček),
  • značky (modely aut Škoda, modely aut Trabant),
  • výrobci (modely aut Siku, modely aut Abrex),
  • konkrétní produkty (model auta Peugeot 307 cabriolet),
  • technická specifika (modely aut 1:43, kovové modely aut, červené modely aut),
  • účel (autíčka na hraní, sběratelská autíčka),
  • používaná synonyma a hovorové varianty.

To byly všechno dotazy produktové, většina dotazů jsou ale ty informační:

  • zjišťování informací (recenze, srovnání, diskuse, jak…),
  • řešení problému (tablety na hubnutí vs. zhubnout bříško).

V souvislosti s produktem zákazníci ještě vyjadřují určité preference toho, kde, kdy, jak, za kolik chtějí produkty koupit:

  • preference cenové hladiny (levné, luxusní, výhodné),
  • přímo hledání informace o ceně (cena),
  • úmysl nakoupit (koupit, prodejna, eshop),
  • pořízení online (online, na internetu),
  • preference místa nákupu (Brno, Praha 5, Dejvice).

Nezapomeňte přitom ani na brandové a konkurenční dotazy, a to konkrétně:

  • vlastní brand (Smallcars),
  • název konkurence (Macmodel),
  • konkrétní konkurenční produkty.

Něco se vám nezdá?