Přesná shoda

Přesná shoda je nejjednodušším případem. Pokud se dotaz shoduje s klíčovým slovem v kampani tak, jak je, reklama se zobrazí. Pro označení přesné shody se používají hranaté závorky.

Pokud v kampani budu mít klíčové slovo [modely autíček] (tedy modely autíček v přesné shodě), reklama se zobrazí pouze tehdy, když uživatel zadá do vyhledávače právě modely autíček.

Nezobrazí se na žádné jiné dotazy.

Přesná shoda sice znamená velkou kontrolu nad tím, při kterých hledáních se reklama zobrazuje, zároveň ale významně omezuje počet zobrazení reklamy jen na ta slova, jež jste vymysleli. Použitím pouze přesné shody se připravíte o velké množství relevantních návštěvníků.

Blízké varianty přesné shody v AdWords

V AdWords se práce systému s přesnou shodou ještě maličko liší – umožňuje zobrazení reklamy i v případech, kdy je dotaz blízkou variantou klíčového slova. Je to automatická vlastnost systému, kterou nelze vypnout ani zapnout – zkrátka se to děje vždy. Blízkou variantou je myšlena jen drobná odchylka od klíčového slova, typicky:

  • překlepy (modeli autíček),
  • jednotné/množné číslo (model autíčka),
  • s/bez diakritiky (modely auticek).

Něco se vám nezdá?