Cílová adresa textu a klíčového slova

Cílovou adresu (Destination URL) je vždy nutné v reklamním textu vyplnit. Každý reklamní text má svou cílovou adresu, ta je společná všem klíčovým slovům v sestavě.

Pokud ale máte v jedné sestavě fráze, pro něž společná cílová adresa vhodná není, můžete (volitelně) doplnit cílovou adresu i na úrovni klíčového slova. Ta bude mít potom vyšší prioritu než adresa nastavená pro celou sestavu v reklamním textu.

Určování cílové adresy na úrovni klíčového slova pravděpodobně nevyužijete příliš často. Pokud vytváříte úzce specifické sestavy, obvykle jsou si fráze v jedné sestavě tak blízké, že pro ně nemáte různé cílové stránky. V některých typických případech to ale bude potřeba:

  • v sestavě jsou slova, která nemají vhodnou společnou cílovou stránku,
  • sestavy s inzerátem využívajícím dynamické vkládání klíčového slova,
  • odlišné parametry URL adresy pro měření a vyhodnocování návštěvnosti podle klíčového slova.

Nastavení v AdWords

V AdWords si přidejte sloupeček Cílová URL:

Sloupec cílová URL

AdWords - editace cílové URL klíčového slova

  • přejděte na záložku Klíčová slova,
  • klikněte na tlačítko Sloupce,
  • vyberte Atributy
  • a přidejte sloupec Cílová URL.

Ve sloupečku pak jen kliknete na editační tlačítko a vložíte URL.

Nastavení cílové URL v Skliku

Sklik - editace klíčového slova

V Skliku je vedle každého klíčového slova editační tlačítko.

Když na něj kliknete, dostanete se na stránku Úprava klíčového slova, kde cílovou URL změníte.

Sklik - editace cílové URL

Něco se vám nezdá?