Charakteristika cílové stránky

Cílová stránka je to první, co návštěvník po kliknutí na reklamu z vašeho webu uvidí. Malá chvíle rozhodne, jestli se hned nevrátí na stránky vyhledávání a nepůjde ke konkurenci. V tu chvíli mu musíte dát jasnou pozitivní odpověď především na otázku, zda je na správném místě a nachází to, co očekával. Pokud hned neodejde, přijde na řadu prověření dalších prvků, v kterých musí cílová stránka obstát:

  • odpověď na vyhledávací dotaz,
  • přístupnost, použitelnost, funkčnost,
  • dostatek informací k rozhodnutí,
  • struktura informací,
  • důvěryhodnost webu a provozovatele,
  • navigace,
  • rychlost nákupního procesu.

Co tady mám teď dělat?

Cílová stránka má mít jediný cíl. Musíte přesně vědět, co po návštěvníkovi chcete, aby udělal. Pokud cílová stránka nebude v tomto ohledu jasně návodná, zákazník odejde zmatený nebo udělá jinou akci, která pro vás není tak důležitá. Návštěvník musí vědět, kde začít, kam pokračovat a čím skončit. Chcete, aby provedl objednávku? Nechte jej objednat a až následně mu nabídněte lajkování vaší Facebook stránky.

Něco se vám nezdá?