Zálohování účtu AdWords

Stát se může cokoliv a mít zálohu se bude hodit. Zvlášť pokud začínáte, nebo je vás víc s přístupem k účtu. Také v případě, když se kampaň začne celá předělávat. Záloha provedená ve správnou chvíli vám ušetří spoustu starostí. Umožní vám jednoduše nahrát zpět původní verzi.

Kdy dělat zálohy?

  • Pravidelně – podle velikosti účtu a množství změn, třeba jednou za půl roku. Pro jistotu.
  • Před zásadní změnou – změna agentury, struktury kampaní. Kdyby se něco nepovedlo.

Jak na to?

Zálohování se provádí do speciálního formátu AEA (AdWords Editor Archive). V menu Účet vyberete Export a Exportovat celý účet (případně jen konkrétní kampaně) a exportujete ve formátu Archivy účtu (*.aea). Soubor uložíte na bezpečné místo a je to. Kdykoliv v budoucnu jej importujete zpět přes položku Importovat a poté Ze souboru a vyberete váš zálohovaný účet.

AdWords Editor - export účtu

Něco se vám nezdá?